Exercițiu pentru dureri de șold


De multe ori, medicamentele nu sunt cea mai bună soluţie, de aceea încearcă să iei în calcul o serie de exerciţii care te scapă de durerile de spate, şold şi genunchi în mai puţin de 10 minute.

dureri articulare când stai

Ştiai că anumite dureri de spate au o strânsă legătură cu laba piciorului? Iată 3 exerciţii nemaipomenite care te ajută să scapi în nici 10 minute de durerile de spate, şold şi genunchi.

Căutare Informaţii despre durerea de șold Șoldul este una dintre cele mai mari articulații care susține greutatea corpului, motiv pentru care durerea de șold este atât de comună.

Mersul pe vârfuri Ajută la întărirea musculaturii degetelor de la picioare, ca de altfel şi a ligamentelor acestora, dar şi a gambei şi muşchilor şoldurilor. Mergi pur şi simplu pe vârfuri pentru 20 de secunde, după care 10 - 15 secunde odihneşte-te şi repetă de 10 ori procesul.

articulațiile rănesc tratamentul piciorului

Mişcare de gleznă Flexibilitatea şi puterea din glezne este crucială. Gleznele pot deveni destul de rigide din cauza lipsei de mişcare, lucru ce duce la durerile de gambe şi genunchi. Pur şi simplu lasă-te pe spate pe podea şi întinde picioarele.

Exercitii care m-au scapat de durerile de spate

Roteşte laba piciorului înainte şi înapoi de 10 ori la fiecare picior. Acest lucru ajută şi la întărirea fiecărei grupe de muşchi ai picioarelor şi spatelui. Ridicarea pixului cu ajutorul degetelor de la picioare Poate suna ridicol, dar atunci când scapi pe jos un pix, încearcă să-l ridici cu ajutorul degetelor de la picioare.

cum se tratează artroza articulației

Acest lucru creează conexiuni între creier şi picior, dar îţi întăreşte, de asemenea, ligamentele şi musculatura picioarelor.